Jaarverslag van 2015

Geplaatst op 11 januari 2016

2016 is al weer even begonnen. En wij kijken met z’n allen terug op een erg druk, maar geslaagd jaar. Tijd om even terug te blikken. Dit is het jaarverslag van 2015.

Paasbult

Het togers seizoen begon met de voorbereidingen voor de paasbult. In de weken voor pasen stonden er elke zaterdag een paar togers (sommigen vaker dan anderen) takken af te voeren naar de paasbult achter het hoveniersbedrijf van van der heuvel. Uiteindelijk hadden we een mooie grote bult en kijken we terug op een gezellige avond.

De paasbult wordt onstoken

De paasbult wordt onstoken. (bron: instagram)

Leden

Afgelopen jaar hebben we afscheid genomen van 1 lid (Robin Vos), en hebben daar 2 leden (Max Kollaard en Matthijs Hooge) voor terug gekregen. Hierdoor hebben nu 20 leden.

(her)Lancering website en social media

Dit was ook het jaar van de (her)lancering van onze site. Met een frisse nieuwe look en een uitbreiding van de huisstijl kunnen we er zeker weer een paar jaar tegen aan. Ook onze facebook pagina wordt actiever gebruikt. Inmiddels hebbe we ook een twitter en instagram account. Deze gaan we in 2016 natuurlijk nog actiever te gebruiken.

Halloween

Zoals de afgelopen 2 jaar hebben we ook dit jaar weer een halloweenfeest georganiseerd. Met een druk bezochte spooktocht (een goede 120 man die de tocht gelopen heeft) en een bos vol spoken hebben we hier weinig over te klagen. Na de spooktocht was er uiteraard een feestje in het dorpshuis met live muziek van de Po’monkeys.

Het jaarlijkse uitje

Dan hebben we nog het uitje. We gingen dit jaar met 16 van onze leden naar Dieka in Markelo. Wanneer je het verslag gelezen hebt of bij de stunt aanwezig was heb je vast meegekregen dat dat een groot succes was.

De stunt

Bier halen in Duitsland

Ter voorbereiding van de stunt bier halen. hier is een mooi dagje uit van gemaakt. (foto: Robin Popkema)

En dan hebben we nog de stunt. Een onderwerp dat volgens ons niet actueler kan zijn in ons dorp. Toen dit idee op tafel werd gegooid was er in eerste instantie gemengde feedback. Kunnen we het plaatselijk belang, dat zeker wel hard werkt om de kroeg in handen te krijgen, wel zo te kakken zetten? Uiteindelijk hebben we het toch gedaan en we hebben er zeker geen spijt van gekregen. we kregen alleen maar positieve reacties en met een kroeg die pas s’ochtends op slot ging kunnen wij deze stunt zeker als zeer geslaagd beschouwen, en er met trots naar terug kijken.

We willen John en Gea dan ook hartelijk danken voor het feit dat we de kroeg voor een avond mochten heropenen!

Ik denk dat we met z’n allen terug kunnen kijken op een mooi jaar. En nu kijken of we dat dit jaar minstens zo mooi kunnen maken.

Delen via:
Facebook Twitter Google+